Η χρήση των κατάλληλων και βελτιστοποιημένων φωτογραφιών για την προβολή των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop), θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
Σε αυτό το άρθρο παρουσιάζονται 6 εύκολοι και γρήγοροι τρόποι, μέσω των οποίων μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τις φωτογραφίες των προϊόντων σας.
1. Φωτογραφίες σε υψηλή ανάλυση
Κάθε πελάτης θέλει να βλέπει μια καλή εικόνα για το προϊόν που ενδιαφέρεται να αγοράσει. Ουσιαστικά, η εικόνα που βλέπει μέσω της οθόνης θα πρέπει να ανταποκρίνεται όσο το δυνατόν περισσότερο σε αυτό που θα έβλεπε ο πελάτης στο φυσικό κατάστημα. Έτσι, για ένα ποιοτικό προϊόν είναι σημαντικό να αποτυπώνονται οι λεπτομέρειες στη φωτογραφία. Και αυτό γιατί, δύσκολα ένας πελάτης θα αγοράσει ένα προϊόν από μια φωτογραφία χαμηλής ανάλυσης, στην οποία δεν μπορεί να δει καθαρά το προϊόν.
2. Κατάλληλες διαστάσεις φωτογραφίας
Με μια εικόνα υψηλής ποιότητας και με τις κατάλληλες διαστάσεις προβάλετε καλύτερα το προϊόν σας. Καθώς, για έναν πελάτη είναι πιο εύκολο να καταλάβει τις προδιαγραφές και τα χαρακτηριστικά ενός προϊόντος. Αυτό θα του προσφέρει μια καλή εμπειρία και θα τον κάνει πιο πρόθυμο να προχωρήσει σε μια αγορά, χωρίς να έχει αμφιβολίες.
Επίσης, μια μεγάλη φωτογραφία προσφέρει τη δυνατότητα προσθήκης της λειτουργίας zoom. Με αυτό τον τρόπο κάθε πελάτης θα έχει τη δυνατότητα, μέσω της επιλογής μεγέθυνσης της εικόνας, να διακρίνει τις λεπτομέρειες του προϊόντος.
Οι ιδανικές διαστάσεις που προτείνουμε για τις φωτογραφίες των προϊόντων σας είναι μεταξύ 1080-1600 px.

3. Λευκό φόντο
Η χρήση λευκού φόντου για τις φωτογραφίες των προϊόντων σας αποτελεί μια πολύ καλή πρακτική. Και αυτό επειδή, η χρήση του λευκού φόντου θα κάνει τους πελάτες να εστιάσουν στο ίδιο το προϊόν και όχι σε ότι υπάρχει τριγύρω ή πίσω από αυτό. Ακόμη, μπορεί να ειπωθεί ότι, η χρήση του λευκού φόντου προσδίδει μια πιο επαγγελματική οπτική στις φωτογραφίες του ηλεκτρονικού καταστήματος.
4. Διαφορετικές οπτικές γωνίες
Η χρήση πολλών και διαφορετικών φωτογραφιών που προβάλλουν το προϊόν από διαφορετικές οπτικές γωνίες θα βοηθήσει τους πελάτες να έχουν μια ολοκληρωμένη εικόνα για το προϊόν.

5. Εναλλακτικό κείμενο (alt-text)
Η προσθήκη εναλλακτικού κειμένου στις φωτογραφίες των προϊόντων σας προσφέρει σημαντικά οφέλη για την ποιότητα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Πρώτον, σε περίπτωση που μια φωτογραφία δεν εμφανιστεί στον browser του πελάτη, τότε θα του εμφανίσει το εναλλακτικό κείμενο της φωτογραφίας.
Δεύτερον, η χρήση του εναλλακτικού κειμένου αποτελεί επιπρόσθετη πληροφορία για το περιεχόμενο της σελίδας του προϊόντος για τις μηχανές αναζήτησης. Αυτό σημαίνει ότι με αυτή την πρακτική βελτιώνεται η κατάταξή σας, στις μηχανές αναζήτησης (SEO). Φυσικά, αυτό προϋποθέτει ότι στο εναλλακτικό κείμενο χρησιμοποιούνται οι κατάλληλες λέξεις κλειδιά.
Τρίτον, το εναλλακτικό κείμενο είναι απαραίτητο για την κατανόηση του περιεχομένου της εικόνας από τα Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ), και ειδικότερα για τα άτομα με τύφλωση. Έτσι, με τη χρήση του εναλλακτικού κειμένου προωθείτε την προσβασιμότητα για όλους, μειώνοντας τον αποκλεισμό των ατόμων από τις πληροφορίες και τις υπηρεσίες του διαδικτύου. Παράλληλα, δίνεται τη δυνατότητα σε περισσότερους πελάτες να ενημερωθούν για τα προϊόντα σας και να προβούν σε αγορά.

6. Μέγεθος φωτογραφίας προϊόντος
Εκτός από τις διαστάσεις και την ανάλυση της φωτογραφίας θα πρέπει να δώσετε προσοχή και στο μέγεθος του αρχείου. Δηλαδή στο μέγεθος της εικόνας σε ΚB, MB και GB.
Πιο συγκεκριμένα, το μέγεθος των φωτογραφιών για τα προϊόντα θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν μικρότερο, διατηρώντας την κατάλληλη ανάλυση και τις σωστές διαστάσεις. Το μέγεθος των φωτογραφικών στο e-shop σας θα πρέπει να είναι μικρό, έτσι ώστε να μην επιβαρύνονται οι σελίδες των προϊόντων, γεγονός που επιφέρει αργή ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η αργή φόρτωση της σελίδας του προϊόντος αποτελεί κακή εμπειρία χρήστη και οδηγεί στην εγκατάλειψη της σελίδας από τους πελάτες, και κατ’ επέκταση στην μη πραγματοποίηση αγορών.
Διαβάστε το σχετικό άρθρο Προετοιμασία εικόνων για ανέβασμα στην ιστοσελίδα .
Συμπεράσματα
Σε αυτό το άρθρο παρουσιάστηκαν οι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τις φωτογραφίες των προϊόντων σας. Συνοψίζοντας, οι τρόποι αυτοί περιλαμβάνουν τη χρήση φωτογραφιών με υψηλή ανάλυση, κατάλληλες διαστάσεις, λευκό φόντο, εναλλακτικό κείμενο και μικρό μέγεθος.
Η εφαρμογή αυτών των πρακτικών είναι ιδιαίτερα σημαντική, καθώς θα συμβάλει στην αύξηση των πωλήσεων από τους πελάτες που φτάνουν στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα.